Normativa general
- L’accés i la utilització de les instal·lacions està reservat als socis del Club Nàutic Estartit i als clients de SETPOINT EMPORDÀ.
- No es permet fumar a les instal·lacions, excepte en les zones habilitades.
- No està permesa l’entrada d’animals a les instal·lacions.
- No està permès desenvolupar cap activitat professional dins de les instal·lacions sense consentiment previ de la direcció.
- Els espai utilitzats s’han de deixar nets i ordenats. Es obligatori l’ús de les papereres per llençar ampolles d’aigua, papers, etc.
- SETPOINT EMPORDÀ no es fa responsable de la pèrdua d’objectes en les instal·lacions del club.
- Les taquilles no són assignades de forma permanent. La seva utilització es limita al temps de presencia de l’usuari a les instal·lacions, per la qual cosa han de deixar-se lliures al final del dia. SETPOINT EMPORDÀ es reserva el dret a obrir i buidar les taquilles que hagin sigut ocupades o tancades una vegada finalitzat el seu període d’utilització. Les pertinències retirades es guardaran a les instal·lacions durant un període de deu dies, durant el qual podran ser reclamades per l’usuari que acrediti d’alguna forma ser el seu propietari. Una vegada transcorregut aquest temps, a tots els efectes, les pertinències es suposaran abandonades, no assumint el Club cap responsabilitat sobre les mateixes.
- Els usuaris manifesten estar físicament aptes per la realització d’activitat fisicoesportiva, exonerant al Club de tota responsabilitat respecte a qualsevol incidència física que es pugui tenir durant la pràctica esportiva.
- Les instal·lacions estan equipades amb sistemes de videovigilància.
- La participació en l’entrada no autoritzada de persones en les instal·lacions serà causa d’expulsió i de baixa com a soci amb la pèrdua del drets com a abonat i a las sancions d’algun altre tipus que fossin necessàries segons el criteri del centre.
- Aquells usuaris que realitzin un mal ús de las instal·lacions, provoquin desperfectes intencionats a les mateixes, alterin amb les seves actuacions la normal convivència causant molèsties a altres usuaris o no respectant el compliment de la normativa general del Club i específica de cada àrea, podran ser expulsats del recinte i sancionats amb la impossibilitat de fer ús del Club durant el temps que la direcció determini; sense descartar altres tipus de mesures que es pugessin adoptar.
- Quan no hi hagi presència de personal del Club, es obligatori el tancament de la porta d’entrada a les instal·lacions un cop finalitzada l’activitat.
- Per tal de donar-vos de baixa com a socis/es del club, s’haurà d’avisar mitjançant correu (info@setpoint.cat) amb un mínim de 7 dies hàbils abans del venciment de la vostra modalitat d’inscripció per evitar que es carregui en el compte l’import del mes següent.
- SETPOINT EMPORDÀ es reserva el dret a modificar la normativa general i específica vigent.